Klik je...!!!

Rabu, 20 Ogos 2014

Sedekad Bersama...



Alhamdulilah, genap 10 tahun kami melayari bahtera kehidupan... Semoga ikatan ini terus kekal, dikurniakan kebahagiaan, dipermudahkan segala urusan, dimurahkan rezeki dan sentiasa dirahmati Allah hendaknya... Amin




Putera puteri permata hati kami yang sentiasa menjadi penyeri dan penghibur hati....


Jumaat, 13 Disember 2013

Zair Iman Dah 3 Tahun...

 
 
 Saya dah 3 tahun tau....!!!
 

Alhamdulillah, usia putera bongsu kami Zair Iman dah genap 3 tahun... Zair kini semakin lincah & bijak... Semoga Zair terus membesar dengan sihat dan beriman serta menjadi anak yang soleh, insyaAllah....
 
 
 
Ingat ye, saya bukan 2 tahun lagi, saya dah tiga tahun... emm
 
 
 
 
Zair Iman makin hari makin kamcing dengan abang Hafiynya... -sparring partner tu...
 
 
 

Jumaat, 15 November 2013

Hari Kecemerlangan...





Semalam kami sekeluarga pergi ke majlis penyampaian hadiah sempena Hari Kecemerlangan dan Majlis Khatam Al Quran untuk sekolah agama… Alhamdulillah, Nur Jihan dapat hadiah lagi… Kali ni untuk anugerah Pelajar Mumtaz.. ramai jugak kawan sekelasnya yang dapat Mumtaz… Anugerah ni untuk pelajar-pelajar yang dapat keputusan 90% ke atas…. Selain tu Jihan dapat hadiah untuk Matapelajaran Terbaik -Tauhid dan Feqah… tahniah buat Nur jihan…
 
Tunggu turn...
 
Nur Jihan dan kawan2 yang cemerlang bersama ustazah kelasnya...
 

Setakat dua tahun bersekolah ni, Jihan memang menunjukkan prestasi yang baik dalam pelajaran… Darjah tiga nanti, Jihan terpilih jadi pengawas kat sekolah agamanya…. Sejak darjah satu lagi Jihan dah teringin nak jadi pengawas…. Betul kan kakak…? Jadi, Tahniah…… teruskanlah kecemerlangan dalam pelajaran dan tunjukkanlah akhlak yang baik pada semua.... insyaAllah. Semoga menjadi inspirasi buat adik2 -Hafiy Nusair dan Zair Iman…
 
Hafiy pun sanggup datang sekolah semata-mata nak maraikan kejayaan kakaknya.... emmm, Hafiy pulak bila lagi ye...?


Semoga terus cemerlang, dunia dan akhirat…. Amin...

Klik je...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...