Klik je...!!!

Rabu, 20 Jun 2012

LawaKini::Mesin Duit::





Kejadian dirakamkan pada jam 5:23 petang. Lokasi, -Presint 16 Putrajaya. Saksi kejadian, -aku sendiri... Petang tu aku jemput hero sulung aku, Hafiy balik dari Tadikanya... Keluar je, dari pintu sekolah 'kejadian' itu pun bermula...

Hafiy   :    Abah, saya nak pergi kedai!!?
                 (Memang ada kedai berhampiran tadika tu)
Aku     :    Nak beli apa...?
Hafiy   :    Saya nak air kotak, tekak saya ni macam kering...
Aku     :    Alah, tak payahlah... sampai rumah nanti kita minumlah... Abah takde duit ni...
Hafiy   :    Abah ni, kan Hafiy dah kata... kita beli je MESIN DUIT(mesin ATM), nanti senanglah kita nak ambik duit. Abah kan ada kad....
Aku     :    Hah! beli mesin duit....!!!?

Sambil tergelak, aku cekik-cekik manja leher si Hafiy tu....


Sekian.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Klik je...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...