Klik je...!!!

Selasa, 14 Ogos 2012

Ops 8 jam.....


Kejadian dirakamkan pada 26 Julai 2012 yang lalu, bersamaan 6 Ramadhan 1433 hijrah...

MISI- Perjalanan Meredah Bandaraya untuk operasi Khas PVEEE...
VISI- Melengkapkan Kesempurnaan Pemilik Lesen......
MOTTO- Istimewa Untukmu...
MASA- Misi bermula jam 0915, berakhir jam 1715... lama tu.... 8 jam! sama panjang dengan waktu kerja...
CREW- Aku, Cik Puan & Hafiy...
WARNA TEMA- Ungu

0915- kami ke perhentian teksi, cari teksi untuk ke Putrajaya Sentral...


1000- Sampai Putrajaya Sentral, beli tiket ERL ke KL Sentral.... dengan kelajuan 120km, kejap je dah sampai KL... Hafiy paling seronok sebab first time naik ERL...


1030- Sampai di KL Sentral, sempatlah cuci mata sekejap, tengok barang-barang yang terjual kat sana... kasut, baju, macam-macam lah... Menarik, tapi tak beli apa-apa sebab itu semua tidak termasuk dalam misi kami ok, jadi kita kembali ke misi asal...

1040- Beli tiket Komuter untuk ke Batu Caves.... Batu Caves???  Apa pulak kena mengena Batu Caves dengan misi kami ni...?? takpe, kita teruskan perjalanan.... mungkin ada klu di sana.... satu kejutan berlaku di peringkat ini, -tak sangka tiket seringgit je.... terkejut tak???


1100- Naik KTM Komuter menuju stesen Batu Caves...

1130- Sewa teksi dari stesen Batu Caves menuju  ke Prima Selayang.... Huhh!!! Satu lagi kejutan.... Teksi ikut jalan dalam... Kan senang kalau ikut jalan Ipoh yang selebar 3 lorong tu....

1200- Tepat masa yang dijanjikan, kami tiba di markas operasi 1 di Perodua Selayang.... hehehe.... lain macam je bunyinye... Kami diberi taklimat ringkas oleh komander kat situ tentang peralatan operasi, suis, tombol gear, stering & sebagainya... sekejap je dah faham... mungkin kami ni memang pakar yang terlatih sepenuhnya.... hehehe...



1245- MISI TAMAT..... Tapi ada lagi beberapa misi khas yang perlu diselesaikan.... Seterusnya kami bergerak ke beberapa markas lain sekitar Batu Caves & Setapak untuk menyempurnakan misi khas kami tu.... -tinted, armrest, spoiler & side moulding... hehehe...

1615- Perjalanan balik ke pangkalan bermula....

1715- Misi tamat sepenuhnya..... inilah misi kami.........


Perodua Viva Elite Exclusive Edition.... Khas buat Cik Puan sempena anniversary yang ke 8...... seraya melengkapkan kejayaan mendapatkan lesen memandu 40 minggu yang lalu....



-MISI TAMAT-

-

1 ulasan:

  1. wowww

    untungnyer wife...
    jelesssss laaa :D

    hehehehe

    BalasPadam

Klik je...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...