Klik je...!!!

Jumaat, 25 Mei 2012

Kek Untuk Jihan...


Tahun ni kami tempahkan hadiah kek yang special buat Nur Jihan... Kek yang 'menyatukan' gambarnya bersama princess.... saje je, sebab itu yang dia minat.... hehehe...


Tempah cake besar, dapat extra cup cake sekali.....  rezeki Jihan untuk beri kat kawan-kawan sekolah...

 
Semenjak umurnya mencecah 5 tahun, jihan tak pernah lupa untuk bagi 'hint' kat kami pasal ketibaan hari jadinya... "Abah, sekarang bulan berapa...?" lepas kita jawab bulan Mac, nanti dia sambunglah "Oh, Mac, April, Mei.. hah nanti bulan Mei hari jadi kakak kan...?"...  Tiga hari lepas, masa balik dari sekolah, ada juga dia cerita pasal hari jadi kawan dia kat sekolah, "Ibu, hari ni harijadi kawan kakak, dekat je dengan hari jadi kakak.." -saje le tu, nak ingat kita harijadi dia....


 
Ok lah, Selamat hari jadi ye Nur Jihan... Semoga Jihan sentiasa dirahmati Allah, dikurniakan kesihatan yang baik, akal yang cerdas & pintar serta menjadi anak yang solehah.... insyaAllah... Amin
-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Klik je...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...