Klik je...!!!

Selasa, 29 Jun 2010

Jom berkelah...


Hampir 2 bulan kami tak berkelah ke Bagan Lalang.. Sekarang, kawasan Pantai Bagan Lalang ni tak macam dulu, pengunjung memang ramai... Mungkin sebab dah ada tarikan baru di kawasan tu -Sepang Gold Coast. Tengok macam dah nak hampir siap sepenuhnya... Tapi biasalah, nampak tempat tu macam tempat-tempat ekslusif je... mungkin untuk golongan elit atau pelancong-pelancong je..
-
Tengoklah Hafiy yang tengah seronok bermain pasir dengan berlatar belakangkan Sepang gold Coast-Palm Tree Resort..

Anak-anak pun dah semakin berani. Selain bermain pasir, diorang seronok mandi-mandi & main air... & bagi isteri aku, biasalah orang berbadan dua, duduk & jadi pemerhati je... sempatlah jadi jurugambar sambilan...
-

Sebenarnya minggu sebelumnya kami dah datang sini. Hari sama, waktu sama, lebih kurang 1 tengahari.. Masalahnya air betul-betul surut... So kami cuma sempat singgah ke surau, lepas tu duduk-duduk sekejap & menjamu selera... Sejak aku mengenali pantai Bagan Lalang ni hampir 7 tahun lepas, inilah kali pertama aku terperasan ada gerai menjual sotong bakar...Mana taknya, gerai ni betul-betul di kawasan hujung pantai... Sotong Bakar Morib katanya... Kali pertama rasa, boleh tahan.. & kali ni aku tak lepaskan peluang untuk merasanya buat kali kedua... mungkin rasa & aromanya + dengan adunan rahsia resipi sambal(sos)nya, ditabur pulak dengan kacang tanah kisar, memang memenuhi selesa aku... Saje promosi, kesian tengok pakcik ni, sanggup berpanas untuk mencari rezeki... berminat bolehlah ke sana ye... sekai lagi aku pergi nanti bolehlah aku tangkap gambar hidangan sotong bakar tu...
-


Kali ini anak-anak memang puas & seronok bermain air.. bolehlah datang lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Klik je...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...