Klik je...!!!

Selasa, 15 Februari 2011

Karnival WOW! Putrajaya...


Tak dapat naik, dapat bergambar je pun jadilah...

Semalam kami sekeluarga ke Karnival Wow! Putrajaya... Saje merewang, maklumlah permaisuri dah habis pantang, Bolehlah bawak putera puteri kami tu berjalan-jalan... Kalau ikutkan tujuan asal kami ke sana sebab nak bawak anak naik hot air ballon, tapi takde rezeki kami... sampai-sampai dekat tengahari & penjaga belon tu kata nak tutup, dah cukup masa... oklah takpe mungkin tahun depan...


Nampaknya kami cuma dapat bawak diorang tengok-tengok gerai jualan & pameran jelah... & hasilnya seperti seperti dijangka... dapatlah Jihan & Hafiy mainan pistol buih sabun.... gembira sakan diorang....
-

Satu susunan yang tak disengajakan.... boleh buat kulit album...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Klik je...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...