Klik je...!!!

Isnin, 26 April 2010

Kisah Aku & Anak-Anak...


Hujung minggu kali ni, aku & anak-anak menghabiskan masa bertiga sahaja. Sebenarnya semenjak khamis lepas, isteri aku berkursus di luar kawasan hingga isnin... Satu perkara yang aku perasan, tiap kali isteri aku berkursus atau bekerja di luar kawasan, anak-anak sering mengajak aku ke tempat yang kami berempat biasa kunjungi. Selain tu juga minta dibelikan barangan atau jajan yang biasa dibeli oleh ibu mereka seperti kek, buku, pensil warna, mainan & sebagainya... takdelah aku beli semua...

-

Salah satu daripada lokasi tu ialah kawasan riadah/padang permainan berhampiran PICC, Putrajaya. Mungkin itulah cara mereka melepaskan kerinduan kepada ibunya sebab tempat tu ada meninggalkan nostalgia kepada diorang berdua... termasuk aku...

-

Seronok tengok diorang aktif bermain. Sempatlah berposing depan kamera & macam -macam gaya ditunjukkan... Tapi, dalam banyak-banyak gaya, gambar kat bawah ni adalah gaya terbaik yang berjaya aku rakamkan... -Anak lelaki aku dengan gaya Ben10 & yang perempuan dengan gaya princessnya..... saje aku kontraskan imej ni supaya lebih jelas sillhouette yang terhasil...
-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Klik je...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...