Klik je...!!!

Rabu, 14 Oktober 2009

Cuti Panjang...

Sejak 20 Ogos lepas, inilah kali pertama aku berpeluang mengupdate cerita2 baru kehidupan aku ni... Mungkin terlalu sibuk dengan tugas2 rasmi & tak rasmi yang berkaitan dengan isteri & anak-anak. Maklumlah orang kerja makan gaji & berkeluarga ni slogannya lain sikit, kerja didahulukan, isteri & anak2 didiutamakan... maknanya yang lain2 tu letaknya di nombor 2++.

mungkin jugak bulan Ogos lepas kita semua sibuk menyambut Ramadhan. biasalah, dalam bulan ramadhan biasanya aku tak sempat nak buat kerja2 sampingan yang kurang faedah & ganjarannya, jadi blog ni pun aku tak sempat nak jenguk walaupun utk sekali.

Banyak juga cerita baru yang boleh dikongsi kalau diizinkan...

Tanduk Rusa...



Ini antara projek aku dalam bulan september. pokok ni dah hampir empat bulan aku cari kat Ampang. beli masa bawak anak2 melawat Zoo Negara. Aku beli dalam pasu. Tiga bulan lepas tu nampak macam sarat je pokok ni dok dalam pasu. aku pun carilah tunggul2 kayu yang terbuang masa bawak famili bermain layang-layang di Pantai bagan Lalang.

1 ulasan:

  1. cantiknya rumah!boring buat keja, masuk bloq inspirasi alam.serta merta rasa tenang.

    BalasPadam

Klik je...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...