Klik je...!!!

Isnin, 17 Januari 2011

Hadiah Buat Zair...

"Selesanya... kenapa tak belikan sejak Zair dilahirkan haritu... "


Nasib baik kakak dah besar, kalau tidak boleh jugak menumpang duduk-duduk dengan adik...
-
Minggu lepas kami ke Nilai untuk cari rocky chair buat Zair... Ada rezeki lebih sikit, apa salahnya nak hadiahkan sesuatu supaya Zair lebih selesa masa duduk rumah ni... boleh jugak kakak Jihan atau abang Hafiy tolong tengok-tengokkan adik Zair bila ibunya sibuk nak uruskan perkara lain... Nampaknya Zair memang serasi dengan rocky chair yang kami beli ni... kali pertama letak terus nyenyak tidur...
-
Ni abang Hafiynya punya kerja, bantal ultramannya pun nak ditidurkan kat sini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Klik je...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...