Klik je...!!!

Jumaat, 22 April 2011

Di Mana Ada Kemahuan...






Lepas solat jumaat tadi, sempatlah bertandang sekejap ke rumah member... Saje nak menjengah dekorasi laman yang diusahakan lebih kurang setahun dua... Sambil-sambil tu sempatlah jugak jengok sebahagian kecil anak-anak pokok yang pernah aku hadiahkan kat member ni... alhamdulillah, semuanya subur, sihat & dijaga dengan baik... malah, ada yang lebih subur dari yang aku jaga... :) bolehlah aku sedekahkan lagi mana-mana anak pokok yang aku semai kat rumah... Menarik jugak dekorasi yang dibuat kat laman ni...



Cantik bunga pisang hiasan ni... 'Tauke' rumah nilah yang sedekahkan anak pokok hiasan macam ni kat aku...



Memang kreatif...




Kemas & tersusun rapi... pokok pun subur...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Klik je...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...