Klik je...!!!

Isnin, 11 April 2011

Bukan Raja Lawak Ye...



Amaran!!! Artikel ni hanya sesuai untuk bayi berumur 6 bulan ke bawah...!



Ini bukan kisah raja lawak,... tapi raja gelak... siapa lagi kalau bukan Zair Iman putera bongsu kami... Rasanya ada sekali dua kali aku tuliskan dalam blog ni, Zair memang semakin murah dengan senyuman, Lebih-lebih lagi semenjak umurnya nak mencecah 4 bulan, 13 haribulan ni.. Selain mudah tersenyum simpul macam kena ngurat, Zair juga sangat murah dengan gelak ketawa & jeritan yang mengejutkan!!!.... hehehe... susah sebenarnya nak dicerita... Jadi aku rasa, tengok jelah gambar yang aku sediakan ni... gembira sakan... Cuma disebabkan Zair ni masih baby, mungkin tak sesuai nak digelar raja, so.... Putera Gelak je lah... heheheh..



Zair sewaktu menerima anugerah Baby Ceria di gelanggang Anakku ceria tempoh hari... hehehehe... -tipu je..





- Kisah ini hanya rekaan semata-mata.... sekadar hiburan.... :)

- Semua bayi akan melalui proses pembesaran yang sama... bukan Zair Iman sorang je yang suka senyum simpul, gelak, menjerit & melalak... :)


- Amacam? .........menjadi tak superimpose aku...? :)

2 ulasan:

  1. hohohoho.. abang hafiy pandai nyanyi lagu "aku raja lawak".. "wak...wak..wak... aku pelawak... wak..wak..wak... aku raja lawak"...

    senyuman itu sedekah dan boleh mencerikan hati orang lain.... comei..comei...

    BalasPadam
  2. "senyuman itu sedekah dan boleh mencerikan hati orang lain.... comei..comei... "

    Betul tu... sangat setuju...

    BalasPadam

Klik je...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...