Klik je...!!!

Ahad, 6 Mac 2011

Jalan-Jalan Cari Pokok...


Hujung minggu kali ni kami luangkan masa untuk mencari pokok... Macamlah tak biasa pergi ke plant nursery untuk cuci mata atau beli pokok hiasan ye tak..? Apa yang berbeza, kali ni aku mencari pokok-pokok bukan untuk laman rumah kami, tapi yang sesuai untuk memberi kehijauan kepada pejabat baru tempat aku bekerja.. -arahan tu... Ada lah dua tiga tempat yang sempat aku singgah, tapi satu tempat ni yang paling berkenan di hati... Nilai Garden...


Sebenarnya dah banyak kali kami ke sini, sebab tu dari mula lagi kami dah boleh agak nursery mana yang paling mudah & banyak pilihan untuk aku mencari pokok-pokok hiasan yang sesuai untuk pejabat... jadi tak perlulah aku susah payah drive sampai ke Sungai Buloh atau tempat lain...

Kalau ikutkan, Nilai Garden ni hampir serupa je macam plant nursery yang lain, tapi perbezaannya yang paling ketara ialah semua pokok-pokoknya terjaga & tersusun rapi... mudah untuk di lihat & menyenangkan proses memilih pokok-pokok mana yang menarik... Selain tu tempat ni ada berbagai jenis tanaman yang memang sesuai untuk semua jenis konsep laman & taman... koleksi pasu-pasunya pun menarik & banyak pilihan....

Promosi percuma je ni aku bagi kat nilai Garden Sdn. Bhd... sesiapa yang berkenan bolehlah datang ye.... Lokasi, Nilai... kalau kita datang dari arah Salak Tinggi, tempat ni di sebelah kanan sebelum Bulatan kedua ke MPNilai, Giant, Tesco & dsb... bertentangan dengan Petronas... Harga memang berpatutan...

Sempat lagi Nur Jihan nak bergambar...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Klik je...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...